Etiketter

måndag 13 oktober 2014

Brevet (Pälsen)



Käraste Ellen

Det har varit nästan en månad då  jag senast lade mina ögon på din fagra kropp. Jag behagar dig mer och mer med tidens gång, snälla låt mig se dig återigen! Jag längtar efter dina bedårande ögon, din yppiga kropp och allting som är du, det är detta jag längtat efter då vi var separerade, då din make satte stopp för vår livliga tid tillsammans. Min stora framgång är ej viktig utan dig. Jag ber dig, låt mig tillfredsställa dina behov, behoven som din make inte vanligtvis kan tillfredsställa. Jag vill vara ditt allt. Jag vill att du ska vara mitt allt. Skilj dig från Henck, den där fjanten, tänk på dina tonåringsminnen tillsammans med mig, lämna Henck bakom dig och tillbringa resten av dina kärleksfulla år med mig. Erinra alla dessa senaste tiderna vi hade tillsammans,, jag ber dig att du ska se det i mig som jag ser i dig. 

Fly med mig till Paris, staden av kärlek, där vi kan utveckla våra känslor, bosätta oss och skapa en framtida familj och en ny karriär. Försvunna kommer de hårda tiderna i vårt fattiga lilla samhälle vara, försvunna, bort med svält och olägenhet. Jag har två biljetter för en färja till Frankrike, den 2 juni, svara mig innan dess.Vi ska leva ett smärtfritt och belåtet liv i paradiset, tillsammans. 

Din Käraste

Richardt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar